スポンサーサイト

    上記の広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。
    新しい記事を書く事で広告が消せます。

    OS 91HZ-R

    ポンプ付きエンジンと加圧式エンジンの2種類
    フライト用途により選択可能なのがいいですね!!


    3月から・・・・・?
    巻き返しになるか・・?

    加圧式エンジン
    新レギュレーター61Eで、
    マフラープッレシャー要らないような・・

    SPEC.
    Displacement : 14.95cc (0.912cu.in)
    Bore : 27.7mm (1.091in)
    Stroke : 24.8mm (0.976in)
    Weight : 625g (22.05oz)
    Output : 3.4ps/15,000r.p.m.





    - This is a main fuel tank pressurized regulator system integrated version of the 91HZ.
    - Newly designed 61E Carburetor integrated with a regulator surely regulates pressurized fuel. As with other 91HZ engines,
    it features twin needles which can adjust hovering and high speed flight independently.
    - Regulator is located at a place where heat does not suffer and access is easier.
    - The system ensures stable fuel supply irrespective of rapid model attitude and G changes.
    - The system does not use muffler pressurized fuel system which requires needle adjustment according to the change of
    muffler pressure.

    海外で発売されている
    ポンプ付きエンジン
    91HZ-PS 3D 61B-PII Carburetor




    SPECS: Displacement: 0.912 cu in (14.95 cc)
    Bore: 1.091 in (27.7mm)
    Stroke: 0.976 in (24.8mm)
    Practical RPM: 2,000 - 16,000
    Power Output: 3.4 hp @ 15,000 RPM
    Weight: 1.4 lb (635g)


    made in Japan
    国内販売は・・・・???

    コメントの投稿

    非公開コメント

    プロフィール

    titan50

    Author:titan50
    ようこそ!

    カテゴリ
    最新記事
    月別アーカイブ(タブ)
    Lc.ツリーリンク
    メールフォーム
    RSS
    上記広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。新しい記事を書くことで広告を消せます。